• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Samlingslån via Sambla

MissGrace

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
14 Juli 2020
Meddelanden
1 027
Mottagna reaktioner
1 218
Poäng
837
Så du samlade lån i januari och fick igen erbjudande nu?
Gud så bra för dig!!
Ja en jävla röta ! Kan jag vara så att betyget och alla krediter är snyggt uppstädade så det såg bra ut!
Men jag hade nog en väldans tur! Tacksam för chansen!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

MissGrace

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
14 Juli 2020
Meddelanden
1 027
Mottagna reaktioner
1 218
Poäng
837
Hur många erbjudanden fick.du?
Och från.vilka?
Jag fick "bara" 3 erbjudanden
Nordax 200.000
Collector 100.000
Och sen minns jag fan inte den tredje! Men det var också på 100.000 kr

Jag sökte först på 100.000 kr men fick upp det via till 200 och det var ännu bättre för mig!

Det är detta som är minuset med Sambla. Att man fick all info muntligt. Sjukt mkt info också!
 

MissGrace

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
14 Juli 2020
Meddelanden
1 027
Mottagna reaktioner
1 218
Poäng
837
Nu går allt väldigt bra. Idag ringde Collector och erbjöd mig inom samma UC som togs förra veckan. Där jag valde Nordax. Att kolla på att lösa mitt tredje lån hos Bigbank
93.000 och baka in det i mitt Collectorlån som jag tog i januari. Jag skulle isåfall få ner räntan hela ca 7 %! och betala ungefär 500-700kr mindre i mån på totalen . Vi ska höras igen på fredag. Men det såg bra ut sa dom! Ringde bigbank direkt och förhandlade. Det gick väldigt bra. Inget beslut taget ännu dock. Det är ju som en helt annan värld öppnas när man samlar sina lån och visar bankerna att man faktiskt vill fixa till allt! Men det tar tid! Jag hade faktiskt ingen aning om att man bör förhandla räntan var 6:e månad.
 

MissGrace

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
14 Juli 2020
Meddelanden
1 027
Mottagna reaktioner
1 218
Poäng
837
Sådärja!

Fått samla det sista nu hos bigbank där räntan är 14 ,4 % och nu ner till ca 7 % .
Fick låna av Collector. Där jag också ska sätta ihop detta lån med mitt nuvarande och då kommer jag kunna förhandla ner räntan även något till när det är utbetalt.

Helt sjukt att gå från 30 lån i januari till 16 sen 3 och nu bara 2.
Ska bli intressant och se i maj hur kreditbetyget kommer att se ut!!
Även betalt in nästa allt på collector kreditkortet så det ser bra ut!

Jag tror banne mig Collector är det trevligaste banken jag någonsin har haft att göra med!
Jag vet att dom vill sälja/låna ut. Men för mig som haft 15 år med skitekonomi så är detta helt fantastiskt!
Och hen sa från Collector att det också syns hur mycket jag städat upp på min UC och att det är mitt hårda jobb som gör att detta är möjligt nu!! Livet är fan underbart!
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 284
Mottagna reaktioner
882
Poäng
717
Många tusenlappar som sparas per månad kan jag tänka mig. Jätteglad för din skull, börjar också nära mig samlande av lån nu i sommar så det pirrar i magen. :facejoy:

Njut av friheten och ha en trevlig helg<3
 

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 217
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 661
Mottagna reaktioner
1 805
Poäng
1 217
Sådärja!

Fått samla det sista nu hos bigbank där räntan är 14 ,4 % och nu ner till ca 7 % .
Fick låna av Collector. Där jag också ska sätta ihop detta lån med mitt nuvarande och då kommer jag kunna förhandla ner räntan även något till när det är utbetalt.

Helt sjukt att gå från 30 lån i januari till 16 sen 3 och nu bara 2.
Ska bli intressant och se i maj hur kreditbetyget kommer att se ut!!
Även betalt in nästa allt på collector kreditkortet så det ser bra ut!

Jag tror banne mig Collector är det trevligaste banken jag någonsin har haft att göra med!
Jag vet att dom vill sälja/låna ut. Men för mig som haft 15 år med skitekonomi så är detta helt fantastiskt!
Och hen sa från Collector att det också syns hur mycket jag städat upp på min UC och att det är mitt hårda jobb som gör att detta är möjligt nu!! Livet är fan underbart!

Kul att höra! Skriv gärna en tråd i jag lyckades sen hur du gick tillväga.
 

MissGrace

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
14 Juli 2020
Meddelanden
1 027
Mottagna reaktioner
1 218
Poäng
837
Många tusenlappar som sparas per månad kan jag tänka mig. Jätteglad för din skull, börjar också nära mig samlande av lån nu i sommar så det pirrar i magen. :facejoy:

Njut av friheten och ha en trevlig helg<3

Det är ca 11.000 kr faktiskt / månad . Helt sjukt.
Och känslan att handla ALLT kontant är det nya livet. Inga kontokrediter, inga snabblån. Nada.
Ja alltså det är pirrigt och du kommer helt klart lyckas!! det är såå värt väntan!!
 

Jimmi85

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
4 December 2020
Meddelanden
111
Mottagna reaktioner
39
Poäng
147
Sådärja!

Fått samla det sista nu hos bigbank där räntan är 14 ,4 % och nu ner till ca 7 % .
Fick låna av Collector. Där jag också ska sätta ihop detta lån med mitt nuvarande och då kommer jag kunna förhandla ner räntan även något till när det är utbetalt.

Helt sjukt att gå från 30 lån i januari till 16 sen 3 och nu bara 2.
Ska bli intressant och se i maj hur kreditbetyget kommer att se ut!!
Även betalt in nästa allt på collector kreditkortet så det ser bra ut!

Jag tror banne mig Collector är det trevligaste banken jag någonsin har haft att göra med!
Jag vet att dom vill sälja/låna ut. Men för mig som haft 15 år med skitekonomi så är detta helt fantastiskt!
Och hen sa från Collector att det också syns hur mycket jag städat upp på min UC och att det är mitt hårda jobb som gör att detta är möjligt nu!! Livet är fan underbart!
Hen.
 
Senast redigerad av en moderator:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp